Kampaň Splnit si svůj sen se pomalu chýlí ke konci - je úspěšná?

12.01.2019

To, že Spirála plní sny lidem s duševním onemocněním, je již známá věc. Chtěli jsme však do naplňování naší vize zapojit i vás, naše příznivce, a také oslovit nové lidi, kteří Spirálu doposud neznali. Proto jsme v rámci Giving Tuesday (Světového dne dárcovství) spustili 19. 11. 2018 nový e-shop "Splnit si svůj sen", ve kterém si můžete zakoupit krásné dárky a nastartovali jsme také stejnojmennou kampaň. Do konce roku 2018 jste od nás nakoupili výrobky z kampaně "Splnit si svůj sen" v hodnotě 45 755 Kč. Navíc jsme obdrželi darem na podporu naší kampaně částku 30.520,-Kč od Vyncke s.r.o., Domu kultury Akord a Kooperativy a.s. Díky vám všechny tyto peníze poputují na pořízení dodávkového automobilu včetně jeho chladírenské úpravy. Za tento skvělý výsledek vám patří velký dík! Komu konkrétně? To se dočtete v tomto bilančním článku. Nový vůz nám pomůže rozšířit naše cateringové služby. Díky tomu najdou sebeuplatnění v práci další lidé se zdravotním postižením, jejichž cesta za snem v podobě nové práce je mnohdy velmi trnitá.

Na e-shopu nabízíme tyto kampaňové výrobky: skvělý ceylonský sypaný čaj, dva druhy voňavé zrnkové kávy, taštičky z naší šicí dílny, retro plecháčky s motivem kampaně, blok s laserovým výsekem loga kampaně a kosmetická "kampaňová" zrcátka ve dvou barevných modifikacích. Jednoznačným bestsellerem se stala káva ze Sumatry, následovaná brazilskou kávou. Oba druhy kávy nám laskavě do kampaně za výhodných podmínek poskytla pražírna Café Eternity, náš stálý partner. Vůně kávy s logem Splnit si svůj sen už z dálky lákala zaměstnance firem Moneta Money Bank a Tieto, kde jsme se účastnili jejich skvělých předvánočních adventních akcí. Zájem zaměstnanců zmíněných firem o naše výrobky byl znamením, že lidé nejsou lhostejní... Neméně štědrou podporu formou nákupu kampaňových výrobků jsme získali od pojišťovny Kooperativa. Nejštědřejší nákup výrobků z kampaně "Splnit si svůj sen" realizovala firma Vyncke, náš dlouhodobý partner a podporovatel. Celkově u nás Vyncke nakoupilo za 17.880,-Kč. Za tuto štědrou podporu patří všem jmenovaným společnostem náš obrovský dík! Kampaň jsme prezentovali i na vánočním trhu před kulturním domem Akord v Ostravě - Zábřehu, na akci v porubské Písmodílně, na akci O2... bylo nás prostě vidět (skoro) všude. Poděkování si zaslouží i jednotlivci z řad široké veřejnosti, kteří nakupovali výrobky na našem e-shopu v součtu za 5.860,-Kč, nebo na akcích, kterých jsme se účastnili.

Předpokládaný konec kampaně Splnit si svůj sen bude 4. března 2019, popřípadě do vyprodání zásob. Poté e-shop Splnit si svůj sen bude nabízet výrobky z naší "spirálácké" šicí dílny. Jsme přesvědčeni, že motto Splnit si svůj sen se vrylo do paměti mnoha lidem a byla by škoda jej uvrhnout v zapomnění. Přesně totiž vystihuje, o co nám jde - plnit sny o práci lidem se zdravotním, zejména duševním, onemocněním. Pomozte jim plnit sny koupí výrobků z naší kampaně. Učiňte tak dříve, než kampaň dospěje ke svému konci. Skladové zásoby se tenčí každým dnem. Naši aktuální nabídku naleznete ZDE.

Vaši Spiráláci.